این مدافع مجارستانی در این فصل در اکثر مسابقات پرسپولیس به میدان رفته است و باعث شده تا در لیگ برتر، سرخ‌های پایتخت پس از پیروزی مقابل استقلال در دربی ۱۰۴، با دو امتیاز اختلاف نسبت به صدر جدول و یک بازی کمتر در جایگاه چهارم لیگ قرار بگیرند و در لیگ نخبگان آسیا از ۶ امتیاز موجود، تنها یک […]

این مدافع مجارستانی در این فصل در اکثر مسابقات پرسپولیس به میدان رفته است و باعث شده تا در لیگ برتر، سرخ‌های پایتخت پس از پیروزی مقابل استقلال در دربی ۱۰۴، با دو امتیاز اختلاف نسبت به صدر جدول و یک بازی کمتر در جایگاه چهارم لیگ قرار بگیرند و در لیگ نخبگان آسیا از ۶ امتیاز موجود، تنها یک امتیاز کسب کنند.

به گزارش «شایانیوز»  به نقل از طرفداری؛ نکته جالب در خصوص مصاحبه‌های چند وقت اخیر گولسیانی این است که گویی او باید حتما نامی از استقلال و ببرد.

بیشتر بخوانید: به عقیده گولسیانی وقت تلف کردن حسینی در دربی شرم آور بود

گولسیانی در گفت‌وگویی با خبرگزاری مهر در خصوص عملکرد این فصل تیمش در مسابقات لیگ و آسیایی گفت:

فصل طولانی و هر امتیاز برای ما حیاتی است، فکر می‌کنم که بهترین ترکیب را در اختیار داریم؛ اما به این معنا نیست که همه بازی‌ها را با پیروزی به پایان برسانیم و کار آسانی را پیش رو نداریم.

گولسیانی گئورگی گولسیانی

استقلالی‌ها وقت‌کشی می‌کردند

چند سال پیش و زمانی که مقابل استقلال بازی می‌کردم، همیشه با تیمی جنگنده روبه‌رو بودم. هیچ‌وقت کار راحتی نبود که آنها را شکست دهیم. اما در بازی اخیر، تیمی را دیدم که زمان را تلف می‌کند و از هر فرصتی برای زمین‌گیر شدن استفاده می‌کند. این موضوع بر کیفیت کلی بازی تأثیر می‌گذارد. ما در زمین، نماینده فوتبال ایران هستیم.

 او کیفیت پایین چمن ورزشگاه شهدای شهر قدس را مقصر عملکرد ضعیف تیمش دانست و گفت:

در بازی مقابل الاهلی، ما مستحق باخت نبودیم. اما در بازی مقابل پاختاکور، به‌اندازه کافی خوب نبودیم که پیروز شویم. کیفیت زمین هم وحشتناک بود و این مسئله واقعاً روی کیفیت بازی تأثیر داشت. ما به دنبال بهانه نیستیم، اما کیفیت زمین یکی از مهم‌ترین عوامل در فوتبال است.

گولسیانی در دیدار مقابل پاختاکور گولسیانی در دیدار مقابل پاختاکور

تقریباً با تمامی مربیانم راحت بوده‌ام

 در دوران حرفه‌ای‌ام با مربیان زیادی کار کرده‌ام و با تقریباً همه آنها راحت بوده‌ام. ما به گاریدو احترام می‌گذاریم و او هم به ما احترام می‌گذارد. تیم، مثل همیشه متحد است.

 او دررابطه‌با دلیل محبوب بودن خود میان هواداران پرسپولیس گفت:

 از احترام هواداران ممنونم. اگر میان هواداران محبوب هستم، به این دلیل است که آنها احساس می‌کنند من با تمام قلب و روحم برای این تیم بازی می‌کنم. هواداران بی‌دلیل کسی را دوست ندارند.

+